Privatlivspolitik for PraktikPortalen.dk

På PraktikPortalen.dk indsamler og behandler The Brand ApS som dataansvarlig en række personsoplysninger om dig, når du bruger eller besøger hjemmesiden. I denne privatlivspolitik beskriver vi forhold omkring vores behandling, brug og videregivelse af personoplysninger. The Brand ApS respekterer din ret til privatliv og er forpligtet til at beskytte dit privatliv, herunder sikker håndtering af dine personlige oplysninger. Denne privatlivspolitik angiver detaljer om de oplysninger, vi kan indsamle fra dig, og hvordan vi kan bruge disse oplysninger.

Ved at bruge Tjenesterne og acceptere denne privatlivspolitik accepterer du indsamling, brug, videregivelse og anden håndtering af dine oplysninger som beskrevet nedenfor.

1. Oplysninger, vi indsamler fra dig
Når du besøger vores websted, kan vi indsamle eller bede dig om at give visse oplysninger for at oprette konto, bruge JobAgent osv. Disse oplysninger kan omfatte: Personlige oplysninger der identificerer dig, såsom navn, fødselsdato, ID-nummer, e-mail-adresse og CV.

Information leveret / indsendt af dig
Kontaktoplysninger, såsom navn, adresse, e-mail-adresse og telefonnummer;
Forsendelsesadresse og faktureringsadresse inklusive kreditkort og betaling.
Oplysninger, vi får om din brug af vores tjenester
Oplysninger fra tredjepart
Automatisk indsamlet information
Cookies og lignende teknologier (dvs. Google Analytics)
Enheder (dvs. IP-adresse)
Logs
Placeringsoplysninger
Online Analytics-udbydere (dvs. Google Analytics)
Udbydere af reklameteknologi
Spor-ikke afsløring
2. Hvordan vi bruger dine personlige oplysninger
The Brand ApS kan bruge dine personlige oplysninger til:

Oprette og administre din konto, når du registrerer, bruger eller køber vores service;
Bekræfte din identitet og tilgængelighed til vores service;
Forsyne dig med teknisk og kundesupport;
Kommunikere med dig og administre din service-deltagelse;
Evaluere og forbedre kvaliteten af ​​vores produkter, tjenester og websteder;
Give dig en tilpasset oplevelse, når du besøger vores websted;
Levere vores service;
Håndhæve vores juridiske rettigheder eller overholde juridiske krav.
The Brand ApS kan kombinere personlige oplysninger fra en tjeneste med informationer, inklusive personlige oplysninger, fra andre tjenester.

Vi beder om dit samtykke, før vi bruger oplysninger til et andet formål end dem, der er beskrevet i denne privatlivspolitik.

3. Hvilket retsgrundlag er vi afhængige af for at behandle dine personlige oplysninger?
Samtykke
Når du modtager vores salgsfremmende materiale, eller når du linker din PraktikPortalen.dk -konto til din Social Netværks-konto, accepterer du, at dine personlige oplysninger behandles af os, og vi er afhængige af dette samtykke. Du har til enhver tid ret til at trække samtykke tilbage. Vi stopper med at behandle data, når et samtykke er trukket tilbage, hvor samtykke er det eneste retsgrundlag for behandling.

Når du udfylder en kontrakt
The Brand ApS behandler også dine personlige oplysninger, når vi har brug for at at du udfylder en kontrakt.

Legitim interesse
The Brand ApS behandler også dine data, når det er i vores legitime interesser at gøre dette, og når disse interesser ikke er tilsidesat af dine databeskyttelsesrettigheder.

Vores legitime interesser inkluderer:

sikre sikkerheden og integriteten af ​​vores tjenester og at sikre, at vores websteder og apps fungerer effektivt;
salg og levering af varer og tjenester til vores kunder;
beskyttelse af kunder, ansatte og andre personer og opretholdelse af deres sikkerhed og sundhed og velfærd;
promovering, markedsføring og reklame for vores produkter og tjenester;
sende reklamekommunikation, der er relevant og skræddersyet til de enkelte kunder;
forstå vores kunders adfærd, aktiviteter, præferencer og behov;
forbedring af eksisterende produkter og tjenester og udvikling af nye produkter og tjenester;
håndtering af kundekontakter, spørgsmål, klager eller tvister; og
opfyldelse af vores forpligtelser over for vores kunder, kolleger, aktionærer og andre interessenter.
Behandlingen er nødvendig på grund af en juridisk forpligtelse, der gælder:
The Brand ApS kan behandle dine data for at overholde vores juridiske og lovgivningsmæssige forpligtelser, såsom forebyggelse, efterforskning og opdagelse af kriminalitet, svig eller antisocial opførsel og retsforfølgelse af lovovertrædere, herunder arbejde med retshåndhævende myndigheder. Dine data kan behandles for at imødekomme den gældende lov eller håndhævelig regeringsanmodning.

4. Dine rettigheder
Hver gang du bruger vores tjenester, stræber vi efter at give dig adgang til dine personlige oplysninger, som vi behandler. Desuden kan du opdatere disse oplysninger, hvis de ikke er korrekte, eller få dem slettet og fjernet fra vores system – medmindre vi af myndigheder er forpligtet til at opbevare disse oplysninger til legitime forretnings- eller juridiske formål.

Derudover har du yderligere rettigheder, såsom at begrænse behandlingen af ​​dine personlige data på visse måder, at få en kopi af dine personlige oplysninger via en almindeligt anvendt elektronisk form, for at gøre indsigelse mod en vis behandling af dine personlige oplysninger af os, herunder for at fravælge markedsføringskommunikation, som vi måtte sende dig, og at bede om, at dine data kan gøres flytbare.

Hvis du ønsker at udøve nogen af ​​ovennævnte rettigheder, bedes du kontakte os ved hjælp af kontaktoplysningerne beskrevet nedenfor. For at beskytte dit privatliv og sikkerhed skal vores DPO / Compliance-team tage ethvert rimeligt skridt for at sikre, at din identitet verificeres, før der gives adgang, rettelse eller sletning.

5. Adgang til og sletning af dine personlige oplysninger
Når du opretter en konto og logger ind i dit ‘Min konto’ område, er den beskyttet af din adgangskode og er denne adgang kun beregnet til dig. Du kan til enhver tid administrere indholdet og oplysningerne på din konto ved at logge ind på dit “Min konto” -område. Du er ansvarlig for at holde denne adgangskode fortrolig. Vi beder dig derfor om ikke at dele denne adgangskode med nogen.

Bemærk, at The Brand ApS forbeholder sig retten til at fjerne alt data fra vores database og tjenester, hvis vi betragter data som værende ulovlige eller stødende. Vi respekterer de valg, du foretager for at begrænse indstillinger for deling eller synlighed i din “Min konto”.

Du kan til enhver tid deaktivere eller slette din konto, gøre din profil anonym eller vælge ikke at gøre din profil søgbar. Gå til din “Min konto” for at administrere disse valg.

Hvis du gerne vil slette din konto permanent, kan du sende en e-mail til vores databeskyttelsesansvarlig (se nedenfor) med emnelinjen “Slet mine oplysninger og konto permanent”. Glem ikke at fortælle os, hvem du er og dine fulde kontaktoplysninger.

6. Hvem deler vi dine personlige oplysninger med?
Vi deler ikke personlige oplysninger med virksomheder, organisationer og personer uden for The Brand ApS, medmindre et af følgende krav er opfyldt:

Med dit samtykke – Vi vil kun dele personlige oplysninger med virksomheder, organisationer eller enkeltpersoner uden for The Brand ApS, hvis vi har dit samtykke hertil.
Til ekstern behandling – Vi leverer personlige oplysninger til vores underprocessorer baseret på vores instruktioner og i overensstemmelse med vores privatlivspolitik og eventuelle andre passende sikkerhedsforanstaltninger.
Af juridiske grunde – Vi vil dele personlige oplysninger med virksomheder, organisationer eller enkeltpersoner uden for The Brand ApS, hvis vi har en god tro på at adgang, brug, bevarelse eller videregivelse af oplysningerne med rimelighed er nødvendige for at:
The Brand ApS kan dele dine personlige oplysninger med:

Hostingudbydere, analytiske platforme, e-mail-tjenesteudbydere:

Smartjobboard – job board software platform
Mailchimp – email service provider

– Jobplatform software
– e-mail-tjenesteudbyder som eks. MailChimp o.l.
– Bogføringstjeneter som eks. Dinero o.l.

7. Opbevaring af information og internationale overførsler
Al personlig information, som du leverer til os, lagres og opbevares generelt på vores sikre servere inden for det europæiske økonomiske område.

På grund af arten af ​​vores globale forretning og de krævede teknologier kan dine personlige oplysninger dog overføres til vores godkendte tredjepartsudbydere, underleverandører og partnere uden for EØS, i lande, hvor der kan være et lavere lovligt niveau for databeskyttelse. I sådanne situationer har vi indført tekniske og sikkerhedsmæssige forholdsregler for at forhindre tab eller uautoriseret adgang til dine personlige oplysninger, herunder overføre den mindste mængde data, anonymisere dem hvor det er muligt og indgå juridiske kontrakter for at sikre, at disse tredjeparter håndterer dine Personlige oplysninger i overensstemmelse med denne privatlivspolitik og de europæiske niveauer af databeskyttelse. Selvom vi har brugt vores bedste bestræbelser på at sikre dine informationssikkerhed, skal du være opmærksom på, at vi ikke kan garantere sikkerheden for information, der overføres via Internettet.

8. Håndtering af dine personlige oplysninger
Vi opbevarer dine oplysninger, så længe din konto er aktiv eller efter behov for at levere dine tjenester, eller vi har et løbende legitimt forretningsbehov for at gøre det. Vi opbevarer og bruger også dine oplysninger om nødvendigt for at overholde vores juridiske forpligtelser, løse tvister og håndhæve vores aftaler. Vi gemmer dine oplysninger, så længe det er nødvendigt til det formål, som vi har indsamlet dem til. Når vi ikke har et igangværende legitimt forretningsbehov til at behandle dine personlige oplysninger, vil vi enten slette eller anonymisere dem, eller hvis det er muligt (f.eks. Dine personlige oplysninger gemmes til sikkerhedskopieringsarkiver), vil vi gemme dine personlige oplysninger sikkert og isolere dem fra ethvert videre behandling indtil sletning / sletning er mulig.

9. Hvordan vi beskytter dine personlige oplysninger
The Brand ApS har truffet passende tekniske og organisatoriske forholdsregler for at beskytte dine data mod misbrug, uautoriseret eller ulovlig adgang, ændring, tab, skade eller ødelæggelse. Disse foranstaltninger inkluderer:

Fysiske sikkerhedsforanstaltninger med låste døre og arkivskabe og kontrolleret adgang til vores faciliteter og sikre ødelæggelse.

Teknologisikkerhed som brug af antivirus- og beskyttelsessoftware, datakryptering og overvågning af vores systemer og datacentre for at overholde vores informationssikkerhedspolitik, herunder med jævne mellemrum gennemse vores informationsindsamling, opbevaring og behandling af praksis, herunder fysiske sikkerhedsforanstaltninger;

Organisatoriske sikkerhedsforanstaltninger som opmærksomhed og træning i sikkerhed og privatliv for at sikre, at medarbejderne forstår vigtigheden og foranstaltningerne til at beskytte dine data.

10. Links og tjenester fra tredjepart
Tjenesterne kan indeholde links til tredjepartswebsteder, applikationer og tjenester, herunder sociale medietjenester, samt indlejrede billeder eller andet tredjeparts indhold og funktioner. Din brug af disse funktioner kan resultere i indsamling, behandling eller deling af oplysninger om dig, afhængigt af funktionen. Vi er ikke ansvarlige for indhold, funktioner, sikkerhed eller praksis fra tredjepart. Vi hverken støtter, godkender eller har bemærkninger til tredjepart eller deres websteder, applikationer eller tjenester. De oplysninger, du vælger at give til, eller som er indsamlet af disse tredjeparter, dækkes ikke af vores privatlivspolitik.

11. Børn og mindreårige
The Brand ApS ‘s websted er ikke rettet til, og vi samler heller ikke bevidst information fra børn under 18 år (18).

12. Kontakt os
Hvis du har spørgsmål, spørgsmål, kommentarer eller bekymringer vedrørende vores privatlivspolitik, bedes du venligst kontakte os

The Brand ApS
Korsørgade 17, kld.
2100 København Ø
info@praktikportalen.dk

CVR-nr.: 39537931

13. Ændringer af denne politik
Vi kan fra tid til anden opdatere eller ændre vores privatlivspolitik for at overholde loven eller for at imødekomme vores ændrede forretningskrav. Gennemgå ændringerne omhyggeligt. Vi vil offentliggøre eventuelle ændringer til privatlivspolitik på denne side, og hvis ændringerne er væsentlige, vil vi træffe passende forholdsregler for at informere dig, i overensstemmelse med betydningen af ​​de ændringer, vi foretager. Ved at fortsætte med at få adgang til webstedet og bruge tjenesterne, vil din adgang og brug til enhver tid være underlagt disse opdateringer og ændringer.